logo

شعبه سمساری غرب تهران

شهرک غرب نمای کلی

نمای از شهرک غرب تهران

شهرک غرب
سمساری غرب تهران

از ایام قدیم اکثر مغازه های  سمساری تهران در شرق تهران و محدوده های مثل خیابان مدنی و خیابان مازندران و حوالی میدان امام حسین مستقر بوده اند. ولی دسترسی به این محدوده برای ساکنان مناطق دیگر تهران زمان بر و با دشواری روبه رو بوده است.
اگر در غرب تهران زندگی می کنید حتما می دانید که برای رفتن به شرق و انجام یک کار ساده چه مصیبت ها و سختی هایی را باید تحمل کنید. از همه مهم تر اینکه شما وقت گرانبهای خود را تلف کرده اید. پس برای وقت خود ارزش قائل باشید. برای فروش وسایل اضافه منزل خود نیاز نیست تا وقت خود را تلف کنید. سمساری تهرانیان دارای شعب چهارگانه در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران است. شما به راحتی می توانید با یک تماس ساده با شعبه سمساری غرب تهران در کمترین زمان ممکن روی کالای خود قیمت گذاری کارشناسی شده و منصفانه داشته باشید و در صورت تمایل به راحتی به فروش رسانید. کارشناسان شعبه سمساری غرب تهران به دلیل نزدیکی و دسترسی مناسب به مناطق غرب تهران می توانند به سرعت به محل مورد نظر شما اعزام شده و ارائه خدمت نمایند. پس درنگ نکنید و با اطمینان با ما تماس حاصل نمایید. ارتباط و خدمت رسانی با همشهریان غرب تهران برای ما افتخار است.

سمساری تهرانیان در اکثر محله های غرب تهران از جمله:

طرشت، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، کن و وردآورد، شهرک نمونه و راه آهن آماده ارائه خدمات است.

پس اگر ساکن یکی از محله های بالا می باشید با شماره های شعبه سمساری غرب تهران تماس حاصل نمایید.فرقی نمی کند که کالای شما از چه طیف و گروهی باشد. هر کالایی که به آن نیاز ندارید یا فضای کافی برای وسایل خود ندارید یا اصلا از دست وسایل اضافه خود خسته نباشید اصلا نگران نباشید. تا لحظه آرامش یک تماس فاصله دارید. بدون نگرانی و دغدغه با کارشناسان ما در شعبه غرب تهران تماس بگیرید. یک شرح اولیه از کالای خود بدهید. زمان حضور کارشناسان ما را شما تعیین می کنید. هر زمان که برای شما مناسب باشد، کارشناسان سمساری تهرانیان در غرب تهران آن جا حضور دارند. قیمت گذاری در حضور شما انجام می شود. رضایت شما ابتدا بطور کامل جلب می شود. سپس در صورت تمایل لوازم دست دوم شما خریداری می شود. این کالا می تواند طیف وسیعی را شمال شود. از محصولات چوبی مانند مبل و صندلی و وسایل برقی تا ضایعات فلزی و غیره را نیز شامل می شود.

خدمات سمساری غرب تهران 

سمساری تهرانیان خدمات زیر را در غرب تهران ارائه می دهد:

  • خریدار لوازم دست دوم 
  • خریدار خرده ریز آنتیک
  • خریدار ساید و انواع یخچال و فریزر
  • خریدار لباسشویی
  • خریداز انواع ال سی دی و ال ای دی 
  • خریدار انواع فرش دستبافت و ماشینی
  • خریدار انواع تابلو فرش
  • خریدار مبل 
  • خریدار انواع لوازم گازی مانند اجاق گاز 
  • خریدار انواع کولر گازی و آبی 

سمساری تهرانیان

معتبرترین سمساری در غرب تهران