logo

آشنایی با نکاتی در مورد خرید یخچال فریزر دست دوم

 

خرید یخچال فریزر دست دوم

امروزه در کشور ما به دلیل افزایش سرسام آور قیمت ها، خرید یخچال فریزر و یا یخچال ساید بای ساید نو کمی دشوار باشد. شاید شما هم به این فکر افتاده اید که برای رفع و رجوع کار خود حتی به صورت موقت سراغ خرید یخچال فریزر دست دوم بروید. خرید یخچال دست دوم می تواند روشی موثر برای به دست آوردن یکی از ضروری ترین لوازم آشپزخانه باشد و همچنین می تواند پول بیشتری را که به سختی بدست آورده اید را قدری پس انداز کنید.

اما خرید یخچال فریزر کارکرده می تواند چالش های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد که در خرید یخچال فریزر نو شما ممکن است اصلا به آن ها فکر هم نکرده باشید. ما در این مقاله هفت نکته کلیدی که قبل از خریدن یخچال فریزر دست دوم باید بدانید را برای شما نوشته ایم. پس در ادامه با سمساری تهرانیان همراه باشید تا از تجربیات ما بیشتر استفاده کنید.

برای اطمینان از جاسازی مناسب یخچال فضای داخل آشپزخانه خود را دقیق متر کنید

 

خرید یخچال فریزر دست دوم

قبل از جستجوی برای خرید یخچال دست دوم، طول ، عرض و ارتفاع محلی قرار گیری یخچال و فریزر را اندازه بگیرید. این امر به ویژه هنگام خرید یک کالای کارکرده بسیار مهم است ، زیرا معمولاً این کالاها قابل برگشت نیستند. حتما هم این نکته را توجه داشته باشید که برای اینکه یخچال شما به درستی کار کند ، باید از هر طرف و بالای آن حداقل یک سانتی متر فاصله وجود داشته باشد.

محدوده قیمت خود را دقیق تعیین کنید.

یخچال و فریزرهای دست دوم بسته به سن ، ساخت و مدل در طیف وسیعی از قیمت قرار دارند. توان خرید شما چقدر است؟ محدوده ای تنظیم. شما می توانید از یک میلیون تا ده میلیون به بالا هزینه کنید. همه چیز به آنچه شما دنبال آن هستید بستگی دارد.

روش های جستجو برای خرید یخچال فریزر دست دوم چیست؟

قبل از خرید یخچال فریزر دست دوم، کمی از طریق وب سایت ها یا مجله هایی که لوازم را بررسی می کنند ، بررسی آنلاین انجام دهید. اگر میخواهید از سایت دیوار خرید کنید حتما ابتدا از فروشنده بخواهید تا چند عکس و یک ویدیو در حال کارکرد یخچال برای شما ارسال کند. همچنین در هنگام بازدید به صدای موتور دستگاه در حال کار خوب گوش دهید. وجود هر نوع صدای ناهنجاری ی تواند نشان از یک مشکل عمیق باشد. بدانید که نخریدن یک دستگاه دست دوم بد خود نوعی پیروزی است!!!

خرید یخچال فریزر دست دوم

سوال های که قبل از خرید یخچال فریزر دست دوم باید از فروشنده بپرسید

 

خرید یخچال فریزر دست دوم

 

قبل از رفتن به محل بازدید برای خرید یخچال دست دوم، لیستی از سوالات آماده داشته باشید تا از فروشنده در مورد یخچال فریزر دست دومی که می فروشد، بپرسد. باید بتوانید درک کنید که آیا این وسیله متناسب با نیاز شما هست یا نه. قبل از تعیین وقت ملاقات برای دیدن حضوری یخچال ، برخی از سوالات را باید از طریق تلفن ، پیام کوتاه یا ایمیل بپرسید. ما در اینجا لیستی از سوال های مناسب که در هنگام صحبت با فروشنده یخچال فریزر کارکرده بایستی بپرسید را برای شما آماده کرده ایم.

  • چرا آن را می فروشید؟

پاسخ این سوال به شما چیزهای زیادی خواهد گفت. اگر آنها برای نقل مکان به محل دیگر باشند، یا در حال بازسازی آشپزخانه خود هستند و برای طراحی جدید نیاز دارند تا یخچال فریزر خود را بفروشند، در نتیجه این مورد می تواند یک مورد عالی باشد.

  • مشکلی نداره؟

اکثر مردم در مورد هر گونه نقص یا مشکلی صادقانه رفتار خواهند کرد ، و سپس می توانید تصمیم بگیرید که آیا این چیزی است که می توانید با آن زندگی کنید یا نه.

  • آیا شما مالک اصلی هستید؟

لوازم یک مالک به اندازه یک ماشین یک نفره مطلوب است ، به این معنی که این شخص از تاریخچه آن اطلاع دارد. بعلاوه ، اگر شخصی مدت طولانی صاحب چیزی بود ، احتمال سلامت وسیله بیشتر است.

  • چه شکلی است؟

بیایید امیدوار باشیم که آگهی تبلیغاتی که در آن یخچال احتمالی را مشاهده کرده اید ، عکسی از داخل و خارج قرار داده است. در غیر این صورت ، در مورد رنگ ، شرایط نوار دور در یخچال موتور و گنجایش آن سوال سوال کنید ، تا ارزیابی کنید که آیا نیازهای شما را برآورده می کند و یا خیر.

  • آیا همه قطعاتش را دارد؟

اطمینان حاصل کنید که همه چیز مانند قفسه ها ، ظروف و دستگیره درها وجود داشته باشد.

  • آیا موتور یخچال فریزر قبلا تعمیر شده است یا نه؟
  • این سوال را حتما فراموش نکنید که بپرسید. چون موتور های تعمیری معمولا در آینده ای نزدیک مجددا دچار مشکل می شوند.

 

از چند محل برای خرید بازدید کنید.

 

خرید یخچال فریزر دست دوم

وقتی جستجوی خود را به چند فروشنده محدود کردید ، وقت آن است که شخصاً از هر یک بازدید کنید. آماده باشید تا یک بازرسی دقیق انجام دهید ، و اگر می توانید یک دوست یا اقوام را برای مشاوره با خود ببرید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید موقع بازدید دقت کنید:

  •  سن

یخچالی که بیش از یک دهه از عمر آن می گذرد احتمالاً خیلی قدیمی است. در حالی که وسایل گذشته به کیفیت ساخت خوبی معروف هستند ، اما این وسیله های با کیفیت قدیمی دیگر از نظر مصرف انرژی کارآمد نیستند. حتی یک یخچال فریزر کم هزینه نیز می تواند از نظر قبض های برق گران باشد.

  • سردی

در صورت امکان،دمای داخلی هر دو فریزر و یخچال را بررسی کنید. برای جلوگیری از خراب شدن غذا ، این دما باید به ترتیب 5 درجه سلسیوس و 18- درجه سلسیوس باشد.

  •  بو

مزایا و معایب خرید یخچال دست دوم

به محض اینکه بوی نامطبوع در یک یخچال فریزر نهادینه شد ، خلاص شدن از شر بوی بد بسیار دشوار است ، بنابراین قبل از خرید خوب دقت کنید.

  •  آب بندی نوار دور در ها:

خرید یخچال فریزر دست دومخرید یخچال فریزر دست دوم

 

برای آزمایش نوار دور درها، یک کاغذ بین درب بسته و یخچال قرار دهید. وقتی می خواهید کاغذ را بردارید باید با مقاومت زیاد روبرو شوید. در غیر این صورت ، بررسی کنید که آیا با سفت کردن لولاها مشکل برطرف می شود یا اینکه مشکل آن رفع نشدنی است.

از مسائل جزئی هنگام خرید یخچال کارکرده صرف نظر کنید.

 

موانع خاصی وجود دارد که ممکن است با آنها روبرو شوید ، اما اگر یخچال استفاده شده کاملاً خوبی پیدا کنید ، می توانید از این مسائل صرف نظر کنید. اجازه ندهید که این جزئیات شما را از خرید یخچال فریزر دست دوم  منصرف کند. به طور مثال:

  • رنگ
  • جهت باز شدن درب

اگر درب برای جهت چیدمان خانه شما در جهت نامناسبی باز شود ، احتمالاً می توان آن را به راحتی تنظیم کرد تا از جهت دیگر چرخش داشته باشد.

یخچال قدیمی “جدید” را خوب حمل کنید.

خرید یخچال فریزر دست دوم

تبریک می گوییم ، یخچال خود را پیدا کرده اید و وقت آن است که آن را به خانه خود منتقل کنید! یک نکته احتیاط آمیز این است که دستگاه خود را در طول سفر به خانه در وضعیت عمودی قرار دهید ، زیرا موقعیت افقی می تواند کمپرسور را خراب کند.

 

شماره تماس(روی شماره بزنید تا تماس برقرار شود)

صفحه اصلی