لوگو سمساری تهرانیان

سمساری سیار یا سمساری وانتی تهرانیان

سمساری وانتی

سمساری معمولا به فروشگاه های گفته میشود که لوازم دست دوم را خرید و فروش میکنند و محل ثابتی دارند، مثلا محل رایج سمساری ها در تهران خیابان مدنی و خیابان مازندران است و با چرخی در این دو خیابان میتوانید تعداد زیادی فروشکاه سمساری پیدا کنید.

انواع دیگری از سمساری ها وجود دارند که به صورت سیار در سطح شهر گردش میکند و اجناس دست دوم را خرید و فروش میکنند. به این سمساری های اصطلاحا سمساری سیار یا سمساری وانتی میگویند. قطعا صدای بلندگویی ماشین این سمساری ها را شنیده اید. برخی هم متاسفانه خاطره خوشی از شنیدن این صدا ندارند، چون ممکن است در زمان استراحت و خواب این صدا را شنیده باشند و خاطره بدی از سمساری سیار در ذهن داشته باشند.

سمساری وانتی

سمساری وانتی چه مزایایی دارد؟

سمساری وانتی با گردش در مناطق مختلف و حضور در محل زندگی افراد گزینه در دسترس و مناسبی برای فروش لوازم دست دوم است.با وجود این نوع سمساری سیار نیازی نیست وقت و هزینه ارزشمند خود را صرف پیدا کردن فروگاه سمساری کنید. کافی است در زمان حضور این افراد در محله خودتان جلوی این افراد بایستید تا مذاکره را آغاز کنند و در صورت توافق لوازم منزل یا اداره شما را خریداری کنند. این مورد شاید مهمترین و برترین ویژگی سمساری وانتی باشد. اما در کنار هر حسنی قاعدتا معایبی هم برای هر کسب و کاری وجود دارد.

معایب خرید و فروش اجناس دست دوم به سمساری سیار چیست؟

قیمت گذاری عادلانه یکی از مهمترین و البته سخت ترین فاکتورهای ارزیابی یک سمسار عادل است. برای سمساری هایی که محل ثابت دارند خوشنامی و حفظ اعتبار بسیار حائز اهمیت است و از این طریق سعی در حفظ مشتری میکنند. یک مشتری راضی باعث افزایش تعداد مشتری و تبلیغ مثبت برای کسب و کار میشود و برعکس یک مشتری ناراضی اثر سوء و منفی روی کسب و کار میگذارد. در مورد سمساری سیار که محل ثابتی ندارند شاید حفظ این خوشنامی چندان حائز اهمیت نباشد چرا که محل ثابتی برای کسب و کار وجود ندارد و هر روز در یک محله گردش میکنند و سود در لحظه از هر چیزی مهمتر باشد. البته در مورد همه این موضوع صادق نیست و در میان این افراد هم قطعا افراد عادل و منصف بسیار وجود دارد که اتفاقا سابقه طولانی هم در این کسب و کار دارند.

آیا در سمساری تهرانیان خدمات سمساری سیار ارائه میشود؟

مشتریانی که سابقه خرید و فروش با سمساری تهرانیان داشته اند اطلاع دارند که بعد از تماس با شعبات سمساری تهرانیان در مناطق مختلف شهر تهران، وانت یا کامیونت حمل کالا به محل مشتری اعزام و اجناس خریداری شده را از محل مشتری جمع آوری میکند. در واقع خدمت سمساری سیار سالهاست که در سمساری تهرانیان ارائه میشود و از خدمات لازم و ضروری ما می باشد. قبل از اعزام خودرو به محل مشتری برآوردی از حجم کالاهای مشتری صورت میگیرد و سپس خودرو مناسب به محل مشتری اعزام میگردد. در حال حاضر 3 ظرفیت مختلف خودرویی در ناوگان سمساری سیار تهرانیان فعالیت دارند و خدمات ارائه میدهند. وانت سبک ( وانت پیکان و مزدا) – وانت سنگین ( نیسان ) و کامیونت نیمه سنگین.

سمساری سیار سمساری وانتی

در مورد قیمت گذاری چگونه میتوانیم به سمساری سیار تهرانیان اعتماد کنیم؟

اگر برای مشتریان محترم این سوال وجود دارد که قیمتی که برای خرید و فروش کالاهای دست دوم توسط سمساری وانتی تهرانیان اعلام میشود منصفانه و درست است یا خیر بایستی پاسخ دهیم که فرایند قیمت گذاری کالای مشتری مطابق توافق و هماهنگی مشتری با مدیریت مجمعه تهرانیان انجام میشود، ضمن اینکه همکارانی که به محل مشتری اعزام میشوند از همکاران باسابقه ما هستند و در این کار ماهر و البته با انصاف هستند.

برای اعزام وانت سمساری به محل چه اقدامی لازم است؟

برای اعزام وانت یا کامیونت به محل شما ساده ترین راه تماس با سمساری تهرانیان از طریق یکی از شماره های شعبات شمال، غرب، شرق تهران و یا تماس با شماره همراه 09124848893 است. بعد از هماهنگی و مطابق زمان مشخص شده همکاران ما در محل شما حضور خواهند بود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید