logo
سمساری در پاسداران

آشنایی با محله پاسداران

کمتر کسی از اهالی و ساکنین شهر تهران است که محله زیبا و لوکس پاسداران را نشناسد. خیابان پاسداران یکی از محلات قدیمی شهر تهران است که تقاطع بین مناطق 3 و 4 شهرداری تهران است.البته از طریق خیابان پاسدارن میتوان به مناطق 1 و 2 شهر تهران نیز دسترسی داشت. این موقعیت در کنار خوش آب و هوایی و سرسبز بودن و مدرن بودن پاسداران را به یکی از مناطق گران قیمت شهر تهران تبدیل کرده است. 

طول خیابان پاسداران 9 کیلومتر است که از جنوب به بزرگراه همت و از شمال به منطقه نیاوران متصل میشود. از اصلی ترین محله ها و خیابان های پاسداران می‌توان احتشامیه، ضرابخانه،دروس،اقدسیه،هروی، فرمانیه و مجموعه خیابان‌ های بوستان و گلستان را نام برد.

پیشینه تاریخی خیابان پاسداران

پیشینه تاریخی خیابان پاسداران و فلسفه پیدایش آن به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز میگردد. ناصرالدین شاه در فصول گرم سال برای فرار از گرما از کاخ صاحبقرانیه به روستای حصاربیگ نقل مکان میکرد. فاصبه این دو محل از هم کمی زیاد بود و همین موضوع باعث خستگی شاه میشد لذا شاه دستور ساخت سلطنت آباد را داد تا در میانه راه استراحتگاهی داشته باشد. تا پیش از انقلاب سال 1357 نام این منطقه همچنان سلطنت آباد بود و پس از انقلاب به پاسداران تغییز نام پیدا کرد. 

خدمات سمساری در پاسداران

اهمیت خیابان پاسدارن تهران با وجود محله های فراوان بر هیچکس علی الخصوص کسبه پوشیده نیست. با توجه به سبک و شیوه زندگی در این منطقه ارائه خدمات خرید و فروش کالای دست دوم و سمساری به صورت آسان و در زمان کوتاه برای مجموعه سمساری تهرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است. واحد سمساری در پاسدارن ما به صورت سیار آماده دریافت سفارشات خرید و فروش کالای دست دوم از مشتریان محله پاسدارن میباشد. 

تمام خدماتی که در سایر شعبات سمساری تهرانیان ارائه میشود در واحد سمساری پاسدارن نیز ارائه میگردد و تفاوتی با سایر شعبات ندارد. از جمله این خدمات میتوان:

خرید و فروش انواع کالاهای منزل و ادارات شامل:

شما با خیال راحت تماس بگیرید، در اسرع وقت همکاران ما با خودروی مناسب به محل شما اعزام و کالای دست دوم شمارا برآورد قیمت منصفانه میکنند و پس از انجام معامله کالا را از محل شما جمع آوری میکنند.